Simsoholic



Blev nyss klar med mitt hus! Det är så kul med en massa nytt att fixa med! Som ni ser kan man tex bygga växthus, sen har jag även satt dit en vattenrutschbana till poolen sen jag tog printen. Även växter som växer mot husväggen, ja, det finns massa snyggt! Och jag har inte börjat möblera än!

Just nu har jag dessa spel installerade:
- Double deluxe (som innehåller grundspelet, Nattliv och Fest och bröllop)
- Arbetsliv
- Studentliv
- Djurliv
- Året runt
- H&M prylpaket
- Tonårsprylar
- Kök och badrum prylpaket
- Glitter och glamour prylpaket

Ska även installera prylpaketet ikea när jag kommer hem, skivan sitter nämligen i gamla datorn.


Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

Jag älskar också the sims :)

jag har bara grundspelet, studentliv, året runt ;P

2009-08-15 @ 13:52:03
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Vilket fint hus du har byggt :D

2009-08-15 @ 21:24:34
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin