Sista dagen på sommarlovet

Godmorgon!

Orkade verkligen inte blogga igår, jag var så nervös inför mitt pass och ville ha en så lugn dag som möjligt och bara tänka på mig själv, så bloggen fick vila, men nu har jag haft mitt första pass och allt gick kanon så jag är betydligt lugnare nu! Längtar redan till nästa pass :)
Blev en lång PW igår för att tänka på annat innan passet, det hjälpte riktigt bra! Trodde jag skulle älta passet, koreografin och allt om och om igen då jag gick ut, men jag fick en massa annat i huvudet. S k ö n t!

Dennis sov hos mig i natt. Vi såg filmen Jerry Maguire, ganska bra film. Jag är inte alls förtjust i Tom Cruise och heller inte hon som spelar Bridget Jones förutom när hon spelar just Bridget Jones, men dom var ganska bra i den här filmen.


Nu idag ska morfar komma förbi en sväng, hämta ''den andra datorn'', sen ska jag träna ikväll. Blir bland annat 60 min spinning. Det ser jag fram emot!
Och imorgon börjar skolan.. Bara EN dag kvar på sommarlovet! Men jag längtar faktiskt efter att få sätta igång! Ett år utan att gå i skolan på riktigt gör att man saknar det, i alla fall när man vet att man har två år kvar!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin