Skövde med Karro

Håller på att göra mig i ordning. Ska med Dennis syster Karro till Skövde, en av hennes kompisar ska också med. Vet inte när vi ska dra, men behöver få i mig lite lunch också så lika bra att vara klar tidigt.

Igår var det fotografering som jag skrev igår, den gick kanon! Mötet med Helen blev kort, men vi ska ses igen på måndag. Och så två pass på det, härligt! Köpte med mig lite naturgodis på vägen hem, sen kom Dennis med godis och film som han hyrt, så vi åt kvällsmat och sen såg vi början på filmen, såg klart resten nu på morgonen, slocknade innan elva igår.. Skönt ibland!

Nu har Dennis gått. Ska fortsätta med att välja kläder.. Beslutsångest!!!

Uppdaterar efter Skövde!

Postat av: Melina

sv:jo,jag trivs på jobbet men hade hellre jobbat någon annan stans,fick jobbet genom min pappa som är butikschef där.Jag jobbar vanligtvis på helger extra men under loven nu får jag jobba mer extra än vanligt.vad jobbar du med?

2009-08-14 @ 19:55:54
URL: http://mmelina.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin