Snart fest

Sitter på den gamla datorn nu. Mamma beställde trådlöst åt mig i förrgår så det kommer väl inom några dagar. Hos Dennis satt jag ju på deras trådlösa.
Om en liten stund drar vi på fest, ska bli riktigt kul! Ska bara hitta något snyggt armband att ha till, eller två..
Håller på att flytta lite bilder och musik från ''den andra datorn'' till laptopen. Sen har jag kommit på att jag kan gå in på två olika msner och dela en mapp mellan den här datorn och min laptop och skicka de resterande filerna som finns på den här datorn på det sättet. Det lär ta tid, men det är den bästa idén jag har.

Uppdaterar förmodligen ikväll efter festen, annars blir det imorgon! Tar självklart med kameran! Får se hur länge batteriet håller..
Ha en bra dag!

Postat av: H A N N A

åh, trådlöst<3

2009-08-15 @ 14:55:27
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin