Söta barn!

Åh förresten, måste berätta.. Igår då vi stod i kön till balder för sista åket stod en pappa med sina två tjejer bakom oss och dom var precis i längd så dom kunde åka. Pappan stod och förklarade för dom hur balder var och hur man knäppte fast sig osv. När pappan står och förklarar vilken fin utsikt man får från backen i balder då man åker upp säger en av tjejerna ''kan man se hela jorden där uppifrån?'', så sött!

Har en del mer att berätta om vår Lisebergsresa men jag tar inte allt på en gång.. :)

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Nja, i min jobb-webbläsare är den konstig, men jag har ett gammal internet här så det är nog därför, ska kika när jag kommer hem sen i firefox :)

2009-08-11 @ 10:42:09
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: hanna

haha ;p

2009-08-11 @ 21:00:29
URL: http://hannajohansson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin