Spelnatt :)

Försökte logga in på bloggen i natt och skriva en snabbis att jag och Matilda hade spelat sims i flera timmar och att Dennis hade suttit lika länge med sitt Assains Creed, men det tog jättelång tid att ladda blogg.se medan facebook gick hur snabbt som helst att få upp, så jag la ner och gick och la mig. Vi slutade i alla fall spela halv 2, tiden bara flög iväg! Somnade väl hel skulle jag tro.

Skönt är att jag är pigg och vaken så här dags i alla fall! :) Kom nyss in, varit ute och gått i 45 minuter. Har fixat mig lite frukost, sen ska jag väl sitta här och spela mer sims tills någon mer vaknar :)

I eftermiddag är det fest!
Vad har ni för planer för dagen?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin