Träning och jobb i ett

Det blir inte så mycket mer uppdatering idag, har njutit av sista lovdagen och gjort i princip ingenting så kallat vettigt, bara sutti hemma och tagit det lugnt, spelat lite sims, lagat mat, kollat tv och så var jag med Dennis på förmiddagen. Men ändå en otroligt skön dag! Och så får jag inte glömma träningen nu på kvällen!

Imorgon har jag ju skola, hur länge märker vi. Hade tänkt träna på kvällen, men Helen kan inte hålla i passet så det blir jag som får hålla i träningen. Ja, träning och jobb på samma gång - jag klagar inte!

Sov gott! Och ni läsare som jag har tappat under mina passiva dagar här på bloggen, hoppas ni hittar tillbaka nu när jag hittat tillbaka hit!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin