Vet ni vad jumpstyle är?



Skrev ju om jumpstyle lite i förra inlägget. För er som inte vet vad det är, sök på youtube, det finns hur många klipp som helst! Här är ett ganska bra, det är både shuffle och jumpstyle med.
Spola fram till 1.51 - två killar som kör jumpstyle.
På 3.47 hittar ni min favorit av shuffle. Säger inte att han är bäst, men han är grym och jag har bara fastnat för hans sätt - letar nämligen alltid efter just dom klippen där han är med!
Jag kan inte alla skillnader på shuffle och jumpstyle, men i shuffle ser det ut som dom åker runt på marken medan dom hoppar runt i jumpstyle! Hörs ju på namnet, galet kul som sagt!

Fast, nu sa Dennis en rätt smart sak.. ''Hur kan du vara säkert på att han (min favorit) är en han?'' Ja, jag är inte säker men dom flesta i klippet är ju killar. Vad tror ni?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin