2 anledningar till lite bloggande

Hej söta ni som fortfarande orkar titta in här i hopp om att jag har bloggat!
Nej, det har jag inte gjort på ett tag. Har två anledningar till varför jag bloggar så sällan.
1 Jag har tappat motivationen lite, och det beror på flera olika saker, men just nu vill jag bara ta dagen som den kommer och om det innebär bloggfritt så blir det bloggfritt. MEN jag ska INTE lägga ner bloggen så ni kan vara lugna!
2 En av anledningarna till att jag har tappat lite motivation är att internet inte funkar så bra hemma. Vi har precis bytt operatör eller vad det kallas.. Det trådlösa funkar inte just nu, så jag kan inte sitta vid min dator, och det är inte lika inspirerande att sitta i en fotölj i vardagsrummet (även om det är mysigt) som att sitta i mitt rum vid MIN dator.


Inga bra anledningar? Vilken tur att det är min blogg och att jag är den enda som bestämmer då ;) Men jag lovar er, så fort jag har något superintressant som händer i mitt liv - DÅ kommer jag blogga!

Just nu går jag mest runt och klagar och längtar efter jullovet, och efter min syster som kommer hem till helgen.
Imorgon ska jag vara smakråd och sällskap åt min älskling som inte har kommit så långt med sina julklappsinköp.
Idag fikade jag med Veronica efter skolan. Vi ska ses i helgen också har vi sagt.
På lördag ska jag träffa Hanna, och det var evigheter sen vi sågs, så det ska bli skönt att ses. Vi kommer ha SÅ MYCKET att prata om!


NU ska jag ta det lugnt, koka lite te eller kaffe, något varmt i alla fall..

Nu fick ni en liten uppdate av mitt liv just nu i alla fall :)
Hoppas ni inte stressar för mycket med julklappar osv, det ordnar sig alltid! Var inte ute i sista minuten!
Annars, ha det bra!

PS Jag hatar snö och det är snö här :(

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin