Anna Anka skiljer sig

Vad är det här? Vad mer kan jag ha missat? Jag måste verkligen bli bättre på att läsa på aftonbladets hemsida! Anna Anka skiljer sig från Paul Anka pga serien Hollywoodfruar! Någon mer som uppmärksammat detta?
Hon är bra på att skapa rubriker den där ankan.. Undrar vem som behåller huset och den dyra gräsmattan? Och städerskan som även masserar? Och hur blir det med barnen - ska dom pendla mellan tre hem nu?


Fortsättning följer? Berätta all fakta ni har, detta är intressant!
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-12-13 @ 10:20:57
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: louize

skulle du kunna hjälpa mig med en design?

2009-12-15 @ 18:57:29
URL: http://pappaslillaflicka.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin