Jag har bränt pengar! :)

Oj oj vad jag har shoppat de två senaste dagarna! Var i Skövde en sväng idag med Tove, och även en sväng ensam igår på mellandagsreans första dag! Fullt med folk! Idag var det lite mindre folk än igår, men fortfarande trångt i alla butiker värda att sätta sin fot i.
Jag har, trots all trängsel, lyckats få med mig en hel del hem.

- En blazer
- Fyra stickade koftor/tröjor
- Fem eller sex t-shirtar
- Linne
- Strumpbyxor
- Ett riktigt brett skärp
- Två par jeansleggings
- Tre par trosor
- En ring
- Två halsdukar
- Och en present till min älskling! (Vi hade 10 månader igår<3)

Jag är såååå nöjd! :)

Nu ska jag fortsätta med det jag har gjort sen jag fick min julklapp av Dennis - se på desperate housewifes! Jag fick en sjukt stor box (som väger bly) med fyra säsonger med desperate housewifes. Gissa om jag blev glad?!
Förresten, ni vet ju inte vad jag fick i julklapp förutom boxen! En liten sammanfattning ska ni allt få!

- Pengar
- Presentkort på Självfallet och Gina Tricot
- Parfymer
- Adidas showergel
- Torrshampoo
- ''vanligt'' shampoo (en liter!)
- Ögonfransfärg
- Bok
- Filmer
- En söt topp från Gina Tricot
- Skyddande serum till håret


Och.. det allra bästa till sist! En dags spa tillsammans med Tove - från världens bästa mamma! Tusen och åter tusen tack! Massage, frukt, god lunch, detta kommer bli toppen! :)<3

Nu ska jag packa upp dagens köp, klippa av alla prislappar, koka te och se på mitt älskade dh<3

Förresten, vad fick ni i julklapp? :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin