Jag har jullov!

Ni ska få en liten helgsuppdate.
Igår var jag, Tove och Dennis i Skövde en snabbis. Dennis körde och Tove och Dennis fixade några julklappar var. Jag hittade en mjuk skjorta till mig själv :) Vi var även en sväng på Max och åt och sen avslutade vi med Media Markt där jag köpte mig en film - Ett hål i mitt hjärta. Jag säger bara så här - se den INTE! Den var inte bra, fattade ingenting, den hängde inte alls ihop! Har sån lust att lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka, men så går det ju inte till tyvärr, även om man inte alls gillade filmen..
I alla fall. När vi kom hem till stan igen åkte jag med Dennis hem och hans syster plus pojkvän kom dit och vi åt tacos och såg en stund på bonde söker fru innan jag och älskling tog bilen hem till mig. Så himla skönt att han har körkort nu säger jag bara! Grattis älskling förresten, tror inte jag har skrivit det än i bloggen :)

Idag ska jag iväg på decemberfest med lite trevligt folk från bland annat Skara och Töreboda. Även Frida kommer, från min barndomsstad :) Det ska bli jättekul! Det är tradition för mig sen några år tillbaka, så det ser jag verkligen fram emot! Och världens bästa pojkvän får låna bilen och ska både skjutsa och hämta mig :)

Har inte gjort så mycket idag. Vaknade vid nio, mamma fixade varm kakao med grädde så det blev min frukost. Har hunnit duscha, plocka lite på mitt rum (inkl dammtorka och dammsuga) och äta lunch.
Nu ska jag se vidare på andra OC-boxen. Ser ju om allt igen :) Så himla bra!
Längtar för övrigt väldigt mycket tills på torsdag = julafton! Can't wait! Vill ge alla deras paket nu med det samma!

Hoppas ni har några bra dagar nu innan jul! Internet krånglar fortfarande hemma så får se när jag uppdaterar nästa gång.
Har förresten fått bilder från pappa nu på posten (på ett usb) så när internet funkar i mitt rum igen så ska ni få se bilder från julbaket.

Bye!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin