Jag kanske sover för mycket?

Hej på er!

Jag är helt fast i mina Twilightböcker och nu har jag dessutom Twilightfilmen och även fjärde plus sjätte Harry Potter-filmerna, så ni kanske förstår varför det var ett tag sen jag bloggade? :)
På ca tre dagar (håltimmar, eftermiddagar, kvällar) har jag läst över 300 sidor i Ljudet av ditt hjärta! Can't get enough! Så fort jag är klar vid datorn ska jag läsa vidare :)

Dennis hämtade mig förut och vi gick hem till honom ihop. Har sett Harry Potter och halvblodsprinsen nu ikväll och tidigare idag (hade bara ett matteprov idag, sen var skoldagen slut för mig! - och provet gick faktiskt riktigt bra, kändes det som i alla fall) pluggade jag geografi. Så jag har hunnit med en del idag ändå. Även handlat lite julklappar, tejp, klistermärken att sätta på paket, vykort.. Åh, just det! Jag köpte två jättefina armband på Guldfynd för presentkortet jag fick från Gratisbio för inte så länge sen! Kul att kunna köpa lite fint till sig själv ibland, speciellt då man inte ens behöver betala för det :)

Ska göra mig i ordning och läsa, sen är kvällen slut för mig. Är så himla trött dygnet runt nu och det beror inte bara på att det är vinter och mörkt hela tiden, det här är inte direkt min första mörka vinter.. Nej, jag vet inte vad det kan bero på, men det är ju lätt att lösa - gå och lägga sig en timme eller två.. eller fler när man kommer hem från skolan. Och sen att somna tidigt på kvällarna. Fast ikväll blir det nog inte så tidigt. Jag kanske sover för mycket? Men jag verkar ju vara i behov av mycket sömn.. Ja, jag vet inte hur jag ska lösa detta sömn-/tröttproblem jag har.. En ond cirkel kanske man kan kalla det? Men jag tänker nog fortsätta sova - det är så sjukt skönt att krypa ner i en mjuk säng med dubbla täcken, ligga på en pläd, med en massa kuddar att krama om! I love it! I<3zzZ

Hoppas ni har en bra vecka!
Förresten, börjar ni bli klara med era julklappar än? Eller har ni ens börjat tänka på julen? Är ni ute i god tid eller dagarna precis innan den 24e och julhandlar?
Jag är ute i god tid - jag klarar inte stress..

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin