Julpuss

Dagen före julafton. Dennis ska komma hit någon gång ikväll och byta lite klappar med oss. Mysigt! :)
Vi har precis klätt granen här hemma och nu är Jorunn i full färd med att lägga sina paket under granen. Den barrar jämfört med vad alla andra års granar har gjort, men det kan bero på att detta är vår första riktigt gran på många många år ;)

Jag är rastlös till max! Dricker te, spelar spel på mobilen, lägger patient på datorn.. Men tiden går sååå långsamt! Jag kommer inte kunna somna ikväll och jag kommer säkert få feber imorgon som så många jular när jag var lite. All spänning och förväntan inför att få öppna paketen och allt annat som har med jul att göra blev för mycket för mig, så fick jämt feber. Har varit några jular nu som tonåring då jag fått vara frisk, men det känns i kroppen på ett sätt som får mig att gissa att det vankas feber. Håll tummarna!

Ha en riktigt bra jul, ett bra lov! Uppdaterar någon gång då jag öppnat paket, sovit, kanske tom. julshoppat :) Ni ska få en uppdatering på vad som finns i alla klappar, men det blir ingen bloggning på självaste julafton.

Julpuss på er!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin