Lugn helg

En väldigt lugn helg. Var på syrrans dansuppvisning med Tove och Dennis förut idag.
Vet inte hur kvällen blir. Kanske ska ut och äta. Var även ute och åt igår; jag, Jorunn och Dennis.
Ska hem och sova hos Dennis sen, får se hur och när vi tar oss dit. Twilightfilmen ska med och tredje boken. Har ca 100 sidor kvar så dom ska jag sluka nu i helgen :) Sen ska jag bita i nästa bok!

Nu ska jag njuta av det som är kvar av helgen. Får se när jag bloggar nästa gång. Har ett prov nästa vecka och möjligtvis två till, har missat två så vet inte riktigt när jag ska göra dom, men räknar med två prov nästa vecka. Så jag har fortfarande en del att göra, men typ alla julklappar är fixade, alla utom en, sen är jag klar vilket känns oerhört skönt! Nu längtar jag till julafton då jag får se allas glada miner för det jag köpt och ordnat! :) Det är nog bland det roligaste med julen!
Postat av: Ingel

Halloj, nu fortsätter jag blogga :)



2009-12-05 @ 19:34:53
URL: http://ingeljohanna.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin