Underbara H&M

Åh vad härligt det kan vara med en promenad ibland. Tog en lång förut och lyssnade på panic! at the disco. Bra musik att gå till, musik som piggar upp. I alla fall dom låtarna jag lyssnade på :)

Nyår är ännu inte helt bestämt. Har haft många planer fram och tillbaka. Antingen blir det middag med lite tjejer och sen film för mig resten av kvällen. Känner verkligen inte för att festa. Eller, om Dennis stannar i stan, så ska vi nog laga mat, se film och bara ta det lugnt. Ska prata vidare med tjejerna och Dennis så får vi se hur mitt nyår blir sen :) Men det blir nog bra!

Sitter och ser på desperate housewifes med Jorunn. Hon kom hem från sin skidresa med Disas nya familj för någon timme sen, och Tove åkte för två timmar sen.

Fick förresten den nya H&M-katalogen idag! Säger bara WOW! H&M blir bara bättre och bättre! Nu längtar jag efter att få vårshoppa!

NU ska jag se vidare på dh med syrran :) Tror jag och Dennis ska förbi bygget senare och träffa hans pappa en stund. Resten av dagen är oplanerad.

Ha det så bra allihopa och ursäka att kommentarerna får vänta, men just nu orkar jag bara inte.. Gör mycket annat än att sitta vid datorn nu för tiden. Sitter knappt 30 min/dag nu för tiden.. Väldigt olikt mig, men kanske börjar jag växa ifrån internet? Ja, nu på lovet vill jag i alla fall ta det lugnt och bara vara, se film, se på dh, läsa.. Och då kan jag ju inte sitta här :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin