American Gangster och Arn

Godmorgon!

Det är världens tröttaste Lovisa som bloggar nu, det kan jag lova. Ögonen är tunga, och ändå har jag sovit hyfsat länge.
Jag var hemma hos Johan igår, såg först på någon pokerfilm och sen blev det några andra halva filmer, bland annat American Gangster och den första Arn-filmen.
Kom hem någon gång i natt och har sovit kanske sju timmar, men jag är ändå hur trött som helst..
Ska ut i köket och göra lite frukost och klunka kaffe så jag vaknar!
Hoppas någon mer är vaken och kan hålla mig sällskap, annars äter jag frukosten här.

Vi hörs när jag har vaknat och gjort mig i ordning!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin