Ännu en otursdag

Åh, min mamma är bäst och sötast! När jag och Tove kommer hem från dansen har hon först köpt lite godis, bland annat bilar! Och så har vi även fått varsin burk med body butter - jag fick med apelsin och grape-doft! Inte för mamma är bäst bara för hon köper saker, men hon är så mysig! Små saker som sånt är nästan det bästa!
Kärlek visas faktiskt via materiellt ibland. Men såklart har vi bra och mysiga dagar och bryr oss om varandra utan att ge en massa, men visst blir man glad? Och det var verkligen rätt dag hon valde att göra det på också. På något sätt lyckas det alltid bli så, att man har en halvbra dag och då har mamma hittat på något. Som om hon kunde känna av hur jag mår och hur allt ligger till även fast vi inte hunnit säga hej till varandra under dagen.. Men hon är ju min mamma så! :)

Fast dagen har inte varit helt åt skogen. Dennis var här, vi var ute med Disa och hann dricka lite kaffe innan han skulle hem och jag till dansen! :) Och dansen gick bra, jag klarade det där supersvåra steget som det var för mig förra veckan, men nu är det inte så svårt eftersom jag klarade det ;)

..Ånej! Nu kliade jag mig så det började blöda i huvudet.. Jag kanske har en otursvecka den här veckan? Nio har aldrig varit ett otursnummer för mig men heller aldrig ett turnummer.. Hoppas morgondagen går vägen!
Ja, borde kanske sova nu då, börjar ju åtta imorgon bitti så. Praktikdag imorgon.
Godnatt på er! Och hoppas eran vecka har fått en bättre start än min!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin