Billiga handdukar och pizza

Glad alla <3s dag till att börja med! :)

Kom nyss hem från stan. Var nere med mamma och syrran och handlade lite av varje. Fick 200:- som alla <3s dag-present av mamma, så blev några småsaker till nya rummet.
Mamma fyndade handdukar för 750:- som egentligen skulle kostat 3000! Inte dåligt! Vi åt även ute. Pizza för min del. Det är gott när man äter det sällan.
Bra start på den här dagen, speciellt pizzan, jag som ska blogga om träning och nyttig kost snart, haha! ;) Men det är väl bra om man äter onyttigt och så ibland. Är man för nyttig blir även det onyttigt. Men mer om det snart.
Vi har även valt ut färg till våra rum när vi flyttar, och rollers, maskerinstejp och papper? får vi också! :) Tjiho!


Färgprover jag tittade på. Det blev färgen Grädde till mitt rum! Vad tror ni om det?


Smart grej!


''My sweetheart'' var ju gulligt, men det andra - haha, jag var bara tvungen! ;)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin