Dåliga dagar

Ja, alla har vi dåliga dagar. Jag hade en ruskigt dåligt dag idag.
Praktiken överlevde jag, men övervägde ett tag att gå hem. Jag bara orkade inte egentligen, men jag var kvar tiden ut. Vill ju bli tagen på allvar, jag vill detta, jag vill kämpa på tills det är dags för skola igen, men det var inte mycket positivt med den här dagen, så ikväll efter träningen rann bägaren över. Imorgon ska jag fixa tid med Inge och så ska jag se ifall jag kan få skära ner på praktiktid och börja läsa klart några ämnen, så jag har det gjort tills jag börjar skolan till hösten.

Fast det finns väl alltid något positivt med alla dagar? Jag hade i alla fall en jättebra eftermiddag hos Dennis med Tv-spel! :) Körde bland annat Fifa och något bilspel där en är tjuv och en är polis, och ja, ni fattar resten :) Sjukt kul i alla fall! Så DET var bra.
Men träningen gick åt skogen av olika anledningar, så jag är riktigt sur och förbannad och vet inte var jag ska ta vägen med allt just nu.. Men det lugnar sig väl när jag får sova sen.

Får ni den känslan ibland att all ork och energi bara rinner av er?
Att ni vill så mycket men inte har kraft eller ork till något?


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin