För råa för mig

Ja, jag kan inte säga att jag är något vidare imponerad av Petras insats den här veckan heller, men lite plus ikväll var i alla fall att båda Måns och Amy gick vidare! Amy faller jag för som förra året, då var hon i guld, i år i silver. Och Måns hade en riktigt bra låt, bättre än sist! :)
Men varför ska Petra skämma ut sig en vecka till? Råa skämt om alla folkgrupper man kan komma på. ''Alla som kollar på Melodifestivalen är homosexuella''. Det kanske är så vissa människor tänker när det har med glitter och glamour och dans att göra, men vanliga straighta killar kan också klä sig glamigt, snyggt och dansa utan att vara bögar och även fast man tänker så så behöver man inte säga allt man tänker! Skärpning! Blev riktigt irriterad.

Vilka bidrag ville ni skulle gå vidare?
Blev ni lika glada som jag blev då Amy och Måns gick vidare? :)


Postat av: Rebecca (:

svar: vad skojj! vad blev det för färg till rummet då? :D

jag har bara varit i uppsala och kollat på lillebror som hade cup, vinnst blev det! :D nu kollar jag på "brottskod: försvunnen" (:

2009-02-14 @ 22:00:07
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Malin-hockeyfruga

håller fullständigt med..sysslade hon med!! bara knepiga saker som kom ur hennes mun!! tyckte även att 2:an va bra..slåss i ditt kvarter eller va hette den.. :) haft en bra dag?

2009-02-14 @ 22:46:30
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: dyllan

fin blogg

2009-02-14 @ 23:11:52
URL: http://dyllans.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin