Frågor

Jag fick en fråga igår från en Linnea som undrade om jag hade några sommartips. Jag antog att det handlade om träning och sommarkroppen som alla börjar sträva efter efter nyår då man ger löften osv.
Nja, sommartips. I inlägget jag skrev tidigare gav jag en del tips på kost och träning, men jag tror inte på att träna inför ''beachsäsongen 2009''. Ska man bara ge upp efter sommaren då, lägga på sig några kilo under hösten/vintern och sen börja om på nytt? Jag tror mer på att hålla en balans mellan snask, träning och bra mat året om. Det håller bättre, i alla fall för mig.
Så mitt tips är att hitta en kost som passar en, träning som man tycker om och unna sig godsaker då och då, typ på helgen.

Fick även en fråga om vad jag tränar, och det skrev jag i förra inlägget, men det blev långt så skriver även här ifall ni inte orkar plöja igenom allt.
Jag tränar step, core, aerobics, balett, jazz, spinning och så tränar jag även i gymmet de dagar jag inte har pass. Promenader blir det ibland och jag har två vilodagar i veckan, för det behöver kroppen.

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin