I soffan hela dagen

Jag har legat i soffan hela dagen, sett på Pirates ett och Harry Potter 2. Fast jag somnade någonstans i mitten av Harry Potter-filmen och vaknade vid fyra.
Jag har knappt orkat laga mat. Åt fiskpinnar till frukost, till lunch blev det som igår - potatis i ugn. Det enda jag orkar göra, sätta på ungen och in med potatisen. Men mamma köpte lite Cola och godis ikväll, så lite energi har jag fått i mig.
När man är sjuk kan man ju inte äta som vanligt för jag har ingen ork att varken laga, hacka, skära eller greja med mat. Jag vill bara kunna ta något, och idag så försvann matlusten mer än den gjort hittills.. Får se hur morgondagen blir.

Misstänker att jag har åkt på öroninflammation. Har inte bara feber ont i halsen och är snuvig och täppt emellanåt utan hela huvudet bankar och även runt öronen, och så fort jag rör alldeles för mycket vid käken så värker det som febervärk i öronen, men det är en värk som håller i sig. Ja, blir det inte bättre efter helgen får jag väl pallra mig till sjukhuset.

Nu ska jag få mig lite sömn.
Imorgon ska jag försöka om jag orkar hämta min cykel som är hel och snygg nu! Men det märker vi imorgon.
Nu blir det sängen!

Hoppas ni alla har det bra, att ni får vara friska, speciellt ni som har lov nu som jag nästa vecka. Då vill man ju inte vara sjuk direkt!
JAG VILL BLI FRISK!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin