Märks att Stockholm har lov

Något jag märker på Bloglovin' nu är att Stockholmarna har lov, för dom uppdaterar ju, både dom större bloggarna och dom lite mindre, stup i kvarten! Hur ska jag orka läsa igenom alla bloggars inlägg, alla jag prenumerar på?! Följer säkert 30 bloggar om inte mer.. Och hälften tillhör väl Stockholmstrakterna.. Puh! Jag kommer få att göra den här veckan, och just den här veckan har jag inte tiden.. Men tur att inläggen inte går någonstans ;)
När vi har flyttat kommer nog tiden komma tillbaka! Nu är det tajt schema dag ut och dag in, men vad skönt det ska bli att komma härifrån!!

Postat av: Rebecca (:

haha lilla karlstad har också lov ;)



svar: japps, när var du där? (:

2009-02-23 @ 23:39:32
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag följde en massa bloggar förra året, när jag bodde i Innsbruck. Jag böev hela tiden stressad när jag inte hann läsa en dag och fick "läsa ikapp" en massa senare. Nu följer jag bara några få bloggar och det är såååå skönt!

Ingen press, ingen stress!

Och jag känner att jag inte har missat så mycket. Nu lägger jag tiden på annat istället.

2009-02-24 @ 17:35:31
URL: http://www.ellie13.blogspot.com
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin