Men orka

Smart som jag är så har jag redan packat ner sladden mellan datorn och mobilen, och kameran har jag inte orkat ladda än.. Och så tar jag bilder med mobilen som jag såklart inte kan lägga in för jag vet inte vilken låda sladden ligger i och jag har inte ork att rota igenom alla lådor! Så typiskt..

Sitter och dricker den sista Colan. Har börjat se på Simpsonsfilmen. Tänkte egentligen se Dina, mina och våra men i det fodralet låg inte rätt skiva utan Simpsonsskivan, så det fick bli den filmen. Orkade inte leta reda på rätt skiva..
Jag orkar INGENTING idag.

Jo, en sak har jag orkat - göra i ordning håret någorlunda och sminka mig. Känner mig aningen piggare med smink på. När man är van att nästan varje dag se sig i smink och plötsligt så är man sminkfri OCH sjuk, då ser man hemsk ut! Fast det är väl bra om hyn får vila sig lite, men nu har jag gått utan smink i snart fyra dagar - och nu fick jag nog.

Det blir en lugn hemmakväll ikväll. Imorgon blir det en fika med Lina!
Och jag har en sån lust att gå på bio, men det blir ingen bio imorgon kväll med Frida som planerat, för hon ska till Åre. Ja, kul för henne! :)
Så nu får jag väl ringa runt till alla och se ifall någon vill se film i början av nästa vecka. Har två biobiljetter och två filmer jag vill se!





Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin