OMG!

Åh, jag måste bara få det ur mig, jag blir tokig på programledaren i Melodifestivalen! Det kan jag väl inte vara ensam om?
Alla i familjen brukar ofta ha olika åsikter om det mesta, men just ikväll är alla enade! Det kan väl ändå inte vara en slump?
HON SUGER, HON ÄR PINSAM! JAG SAKNAR BJÖRN OCH LUUK!

Postat av: Emma

ja eller hur?! vart är björn? men hon fick till det med scottisar och alkisar iofs ;D men angående Valkyria så tycker jag inte att du ska slösa penagr på att se den på bio iaf! men iofs så är ju smaken olika:)

2009-02-07 @ 21:22:47
URL: http://edahlen.blogg.se/
Postat av: Angelina

SV : och va kul!!

mallorca skulle inte sitta fel!



JAG SAKNAR LUUK!

2009-02-07 @ 21:38:10
URL: http://angelinap.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin