Snabb uppdatering

- Har fortfarande lock för örat. Har fått lock för andra nu också, men inte lika mycket. Men det är fortfarande jobbigt!
- Har varit och tränat ikväll. Tränade förut runt lunch också. Härlig dag, stretchen har gått riktigt bra efter båda passen och kvällspasset var urhärligt! Fick ur mig mycket! :)
- Cykeln är lagad och hemma hos mig igen.
- Jag har lämnat tillbaka byxorna jag köpte. Det var väl för fikan dom satt uppe för när jag provade dom hemma åkte dom av - knäppta! Men eftersom det var en reavara fick jag bara tillgodo. Men om jag köper något som ej är rea och sen vill lämna tillbaka den, får man pengarna tillbaka DÅ? Funderar på att göra så. Fult kanske men jag vill ha pengarna. Brukar inte hitta mycket på Vero Moda ändå..

Efter passet fick jag först stretchhjälp av Marcus, sen tog jag även hjälp av Emma med en övning som känns lite fel att fråga en kille om. Jag sitter nämligen och stretchar splitten, med benen isär och då behöver jag någon som sitter likadant med fötterna på insidan av mina vrister och sen krokar vi armar och så drar hon mig fram och ner. Förstår ni hur jag menar? Den hjälpte i alla fall Emma mig med. Sen satte vi oss ett bra tag och snackade i bastun. Aldrig fel med bastu! :)

Har sett lite på Familjen Annorlunda med mamma. Ätit lite.
Nu ska jag leka resten av kvällen med mina byar ;)

Postat av: Anonym

Hej hej! =) Ha en bra kväll! =)

Och hoppas locket för öronen släpper :P

2009-02-09 @ 21:31:56
Postat av: paulina

mm, de är skit snygga, önskar jag kunde gå i så höga skor! jag får nog lära mej det, det är ju så snyggt!!

2009-02-09 @ 21:34:25
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Sv: Jo det kanske är tur att det inte finns frukostbilder hela tiden, vem vet, det kanske blir överskott av frukostbloggare i stället för modebloggare? Fint namn du har för övrigt, min lillasyster heter likadant!:)

2009-02-09 @ 21:41:48
URL: http://ellinoorh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack för tipsen! jag får köpa ett par med mindre klackar först så jag får öva lite! det är ju så himla många snygga skor med höga klackar! som dessa tex!

2009-02-09 @ 22:00:50
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Thanx! :)



Låter som en bra dag :)

2009-02-09 @ 22:57:30
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin