Snöbrottning

Godmorgon!

Ursäkta för att jag inte uppdaterade er mer igårkväll, men jag hade precis kommit hem från träningen, sen åkte jag iväg och köpte lite mys till kvällen och precis när jag, syrran och hennes kompis hade satt oss i soffan för Beck med chips så får jag sms. Några kompisar ville ha med mig på bastubad, så jag valde det istället. Det var riktigt trevligt, aldrig fel med bastu. Och emellanåt gick vi ut och brottades eller rullade oss i snön. Kvällen där avslutades med filmen Nina Frisk. Riktigt bra film, rolig framförallt! :)

Kom hem runt tre-fyra. Somnade någon timma senare.

Nu har jag precis lyckats spilla ut en kopp kaffe över köksbordet och slå huvudet i skåpsluckan som är över kylen. AJ räcker väl att säga för att få er att förstå att det inte var skönt.
Ska i alla fall äta frukost och dricka en annan kopp kaffe. Ser även på film - The jewel of the Nile.

Ni hör från mig senare!
Och by the way, det jag och syrran beställde från H&M i slutet av förra veckan går att hämta ut idag så det ska jag göra någon gång under dagen. Ha det bra så länge!

Postat av: Marianabanana- Twilight Trailer Spoof

Så sant, jag jämför hela tiden när jag läser boken med filmen.. men dom ändringarna som gjorts tycker jag är bra och passar bäst. Sånt där är svårt, att välja ut vad som ska vara med- det väsentliga och så- när man ska filmatisera en bok..... kan jag tänka mig i alla fall. :D

2009-02-13 @ 12:13:10
URL: http://marianabanana.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ooh, då MÅSTE du visa upp kläderna på bloggen sedan! :) Vi vill ju ha lite ögongodis!

Hur känns huvudet nu då?

2009-02-13 @ 14:24:17
URL: http://www.ellie13.blogspot.com
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin