Barndomsvänner i helgen

Hej hej!

Ursäkta att jag är dålig på att uppdatera den här veckan, men som jag skrev lite kort igår så har jag inget intressant att skriva.. Och så får jag inte lika mycket fritid när jag jobbar åtta timmar och så ska jag hinna ha egentid, träna, läsa och umgås med familjen.. Men jag gör mitt bästa! :)

I helgen händer det i alla fall lite skoj, så det kommer jag ju skriva om. Bland annat så ska jag fika med två barndomskompisar. En som jag dansade ihop med från att jag var fyra år och en som jag känner genom våra föräldrar som umgicks då vi var små - och vi gick alla tre i samma klass ett tag då jag gick i Skara, så det ska bli kul att ses och uppdatera varandra lite! :)
Sen ska mamma klippa mig på söndag - bara toppa dock. Skönt att ha en mamma som kan sånt - jag sparar 300 kr på det!
Ja, ni lär märka vad min helg kommer bestå av! :) Jag kanske också blir överraskad? Ibland händer det ju saker man absolut inte har planerat in..

Ikväll ska jag iväg och köpa en cykel av en arbetskamrat, för min blev ju stulen och jag har gett upp hoppet på att hitta den, men skulle jag hitta den så ska jag såklart ta tillbaka den (men först  får jag då gå till polisen, annars räknas det som stöld!)

Nu ropar magen efter något ätbart! Ha en bra kväll hörrni! :)

Postat av: Anonym

sv. ja visst är de :) okej skönt, jo min dag har varit bra :) men va ska du göra idag då? :)

2009-01-22 @ 17:54:44
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin