Det lönar sig

Åh, vet ni vad? Jag mejlade ju H&Ms kundservice om brevet om de 120 kronorna som jag var ''skyldig'' dom.. Jag fick svar ganska snabbt och de svarade något i stil med ''det ärendet är avslutat och vi kom överrens om ingen betalning'', så jag behöver inte oroa mig om fakturan.. Tack och lov! En sak mindre att tänka på och oroa mig över.

Nu kommer jag kunna sova riktigt bra!

Postat av: jeanny

sv: ska leta runder och så ^^



hehe jag älskar dig blogg också ;D

2009-01-31 @ 15:59:58
URL: http://gadn.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin