En sista gång för idag

Jag kollar runt en sista gång på internet, på alla mina sidor, innan jag ska lägga mig. Måste nog lägga en handduk på kudden i natt, jag har precis duschat så har fuktigt hår. Lägg märke till fuktigt - mitt hår torkar faktiskt ganska fort, vilket är bra!

Nej, jag gäspar stooort.. Jag behöver sova!
Ni får ha en bra natt och en bra början på dagen imorgon så hörs vi någon gång imorgon kväll - om jag inte tränar då? Jag har inte så stor koll på min dag imorgon förutom praktiken..
Jag kanske kan lära mig att njuta av att inte alltid veta vad jag ska göra alla dagar?.. Nej, nu kan jag inte tänka mig det - inte när jag är trött. Men jag kanske kan sova på saken..
Godnatt!

Postat av: Emma

du Lovisa, tror du det finns möjlighet att kunna träna lite på dansstationen innan v6? vore kul att smygstarta lite! :D har för mig att du vart där nån gång på det sättet? vi kanske kunde träna tsm? :) om det går.

2009-01-21 @ 22:03:54
URL: http://rdahlen.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin