Feet fight?

Godmorgon!

Började morgonen med att snooza i 30 minuter, skönt. Sen en minut i åtta, innan mitt alarm skulle ringa, fick jag ett sms av mamma där det stod ''vaken?''. Och precis därefter ringde alarmet, så jag gick upp och bara öppnade mammas dörr så hon förstod att jag var vaken, sen blev det frukost och så gick jag även ut en snabbis med Disa.

Sitter i ordning, har ringt jobbet för jag hade glömt vilket tid jag skulle börja. Fick för mig att det var antingen tio eller elva, men det var HALV elva. Haha! Tur att jag ringde!
Ska snart börja dra mig mot jobbet. Har bestämt mig att jag ska försöka mig på hemmagjord fransk manikyr när jag kommer hem. Har fått ganska långa naglar nu, så på den fronten lär det funka i alla fall. Nu ska jag bara lyckas få det någorlunda snyggt också..

Förresten - förut när jag skulle ta frukost så hände något.. För två dagar sen tappade jag ett glas i köket, men jag dammsög och fick upp det mesta och synliga, förutom en liten bit som jag i morses gjorde mig bekant med. Jag fick något under ena foten och det gjorde inte ont så jag gjorde som jag alltid gör om jag går barfota hemma.. Jag skrapar av smutsen mot den andra fotens ovansida för då brukar det ju trilla bort, så är det säkert fler än jag som gör? I alla fall.. Den lilla glasbiten som jag hade under foten hade satt sig fast utan att göra mig illa, men när jag drog foten mot den andra så gjorde jag ett jack och det sved till men gjorde förövrigt inte ont, men fy så det rann! Så fick ropa på mamma som kom med papper och plåster. Tur att det slutade ganska fort, men jag gjorde allt ett litet jack..
Ja, spännande morgnar jag har va? En eloge till er som orkade läsa igenom detta, haha!

Nu måste jag kila, gör mig i ordning det sista! Ha en bra dag!

Postat av: Emma Gynning

Blir förmodligen Dominikanska rebubliken nu i mars och sen Turkiet! HA en bra lördag vännen!

2009-01-10 @ 09:47:16
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin