Från Falköping

Hej!

Just nu sitter jag hos mormor och morfar. Snart är det mat och sen blir det hemfärd.
Jag har haft några bra dagar här i Falköping med födelsedagsfirande för mormor som fyllde 70 år igår, många härliga sysslingar, kusiner och övriga släktingar! :) Synd att man ses så sällan, men man kan alltid hoppas på att det inte går 2,5 år innan alla samlas igen.. :) Vore kul att kanske hälsa på några i sommar tex.!

Nu vill Jorunn åt morfars dator och så är det ju mat snart, så jag ska väl avsluta här. Bilder och mer uppdatering blir det när vi har landat hemma!

Postat av: E

Låter som du haft det mysigt.

2009-01-06 @ 14:29:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Ja,det behöver man allt i bland och komma ifrån litel.

2009-01-06 @ 17:13:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin