Har badskum bäst före?

Hej!

Åh, den här dagen har verkligen inte blivit som jag tänkt mig. Mitt fritidskort är spårlöst försvunnet, så nu måste jag lägga ut pengar på ett nytt, fast pappa hjälper mig ju, men det känns ändå så surt.. Vi kom fram till att det blev billigare så än att lösa enkelbiljetter fram och tillbaka.
Så nu har jag spenderat nästan en timme med att prata med Västtrafik, SJ och pappa i telefon och äntligen har vi löst det, fast jag hade hellre sett att mitt fritidskort fanns på hittegodset! Nu kan folk alltså åka runt både på min cykel OCH mitt fritidskort! Pyttsan!

Har precis druckit en Varma koppen, ska snart ut en sväng med Disa, sen ska jag på möte på skolan med Bengt-Inge och Inge.

Den här dagen har verkligen inte börjat bra.. Jag skulle väntat med att bada tills nu, för jag hade behövt det nu - få slappna av och rensa tankarna och tänka att jag sköljer ner alla dåliga tankar med badvattnet.. Men tar jag mig ett bad till då blir jag nog bara torr..


Söt va? Hittade den i min badrumskorg!
Fast jag undrar hur länge den har legat där.. Men skit samma - det är väl inte datum på badskum.. eller?

Postat av: elin

Har ingen feber så det är troligtvis bara en kraftig förkylning. tack :) krya på dig du med! det är verkligen inte kul att vara sjuk..

2009-01-16 @ 11:58:16
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: JONNA

det vore ju konsitgt om det fanns bäst före datum på sånnt där :p

2009-01-16 @ 12:25:05
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha söt. =P

2009-01-16 @ 13:29:42
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin