Hemma idag

Godmorgon!

Idag är jag hemma från praktiken, för jag vaknade med sjukt ont i halsen. Ända sen nyår har jag vaknat med ont i halsen, men så har det gått över under dagen. Men i morses gjorde det ondare än det gjort på ett tag, så valde att stanna hemma. Har varit så nu under mina första dagar på praktiken att när jag framåt eftermiddagen anstränger mig så kommer det halsonda tillbaka, jag menar, jag anstränger mig rätt mycket när det är tunga saker som ska in i hyllor osv. Men jag klagar inte, det är kul, men inte när man går runt och har ont samtidigt! Hoppas det kan lägga sig nu idag, så jag kan gå tillbaka imorgon utan något som helst ont!

Nu ska jag koka te, sätta mig med Harry Potter och läsa lite. Har ansvar för Disa sen, men det blir nog bara ut en snabbis. Ska ta hand om min hals idag.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör - och om inte, krya på er! Aldrig kul att vara dålig!

Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: I see, men den känns så liten. Räcker den länge?

2009-01-14 @ 11:14:16
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Kalle

pannkakor med lingonsylt? är du helt galen? haha.

2009-01-14 @ 12:01:43
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin