Hemma vid Vänern

Nu är jag hemma igen - har varit det ett tag.
Hjälp vad bra ni är på att kommentera hörrni! :) Jag har suttit här ett bra tag för att ta mig igenom alla, och någon liten fråga till hade jag fått! :) Ser fram emot att få publicera svaren till er imorgon! :) Känns faktiskt skönt med inte allt för personliga frågor första frågestunden, ni har frågat sånt jag typ ''ville'' bli frågad!
Man får såklart fråga VAD man vill, men för personliga frågor svarar jag inte på - privatliv och blogg går inte ihop!

Jag behöver något i magen, sen ska jag ladda upp bilder från helgen!


Postat av: victoria

spanksa va det :) hehehe :)

ha en bra fortsatt söndag :)

2009-01-18 @ 16:05:58
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Postat av: victoria

vart är du ifrån någonstans? alltså.. det stod "hemma vid vänern" :)

2009-01-18 @ 18:54:26
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin