Ingen skola för mig

Godmorgon!

Har tryckt i mig två mackor, jobbar på kaffet nu. Idag blir en ganska speciellt dag. Alla börjar skolan idag, alla förutom JAG. Min praktik börjar imorgon, men jag har ändå lite jag måste fixa med idag.

- Jag måste få tag i min förra praktikplats och be dom skriva ett omdöme om mig, hur jag jobbade, var med barnen etc.
- Jag måste ta kontakt Inge på skolan och skriva på lite papper om min nya praktikplats, samt få min nya plats att skriva på dom också.
- Jag har ansvaret för Disa under lunchen.
- Jag ska
jobba 3,5 timmar ikväll.

Lite så ser min dag ut. Det är ganska slappt ändå om man jämför med dom som går tillbaka till skolan, som ska sitta på massa lektioner i typ sex-sju timmar. Nej, jag är nöjd med hur min dag ser ut! :) Och det ska bli kul att få börja på praktiken imorgon!
Nu ska jag sminka mig!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin