Jag förvånar mig själv

Kvällen har varit helt underbart. Först var det kör, sen såg vi på Narnia 2 och så slutade kvällen med att jag och Sara tog sällskap hem! :)
Nu sitter jag här, har ätit upp naturgodiset jag fick av mamma förut.. Ska nog sova snart, men jag har fastnat i ett spel på internet, kan inte slita mig! ;) Någon mer som spelar eller har spelat Travian?
Vet inte varför det spelet tilltalar mig egentligen, tror inte många har den bilden av mig att det är mitt typ av spel - till och med jag blev förvånad när jag tyckte det var KUL! Men jag har hittat något att sysselsätta mig med rejält då jag inte har annat för mig.. :) Typ kvällar, helger..

Nej, jag behöver något att dricka innan jag lägger mig.. Blev så sött/salt av naturgodiset..
Hoppas ni har haft en bra dag och en bra kväll!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin