Jag kände mig riktigt liten

Hej hej hej!

Hur har ni haft det i veckan? :)
Även fast jag har haft dåligt med tid för bloggande, så har jag ändå hunnit svara på era kommentarer samt hunnit följa vissa av de bloggar jag annars följer dagligen. Men allt kan man inte ha tid med.

Nu ikväll har jag varit på bland det roligaste passen jag någonsin varit på! Ansträngande, kul, mycket hopp och flås! Jag har redan bokat in flera liknande pass! :) Äntligen är jag igång med träningen som jag var innan jul! Känns otroligt bra.

Åt en quornfärs-sallad med riven ost när jag kom hem, sen satte jag mig i soffan och såg på Generation Fett med mamma. Fy vad liten man känner sig då man ser 11åringar som väger DUBBLA min vikt! Och nyttig kände jag mig också, där jag satt med min sallad då barnen (och även de vuxna) åt friterad inlagd gurka och Mississippi Mud som var en paj som bestod av det mesta i onyttig väg. Nej, jag blev riktigt äcklad och fick en ny bild av mig själv, haha!
Någon mer som såg på Generation Fett?

Nu ska jag se på Lyxfällan!
Ha en bra kväll allihopa!

Postat av: ida

Fin blogg!:D kanske kan veta vem jag är:) Ida berggren kanske säger dej nått! Gör du då? / ida

2009-01-30 @ 22:12:58
URL: http://kaffetantjr.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin