Jag måste söka som förr i tiden

Kom nyss in från en promenad med Disa. Det var ett tag sen vi var ute ihop, så det var mysigt och jag tror vi båda uppskattade det. Lekte gjorde vi såklart, träffa en annan hund, vattenhund, som vi hejade lite på. Disa brukar inte vara så förtjust i valpar, men det gick bra.

Nu ska jag få mig något i magen, sen ska jag till skolan och fixa med papper! Kanske passar på att söka till gymnasiet när jag ändå är där? Vet ju vad jag vill söka.. Det krångliga är bara att jag inte får någon kod som alla andra nior som ska söka får, utan jag måste söka på papper som man gjorde förr.. Haha! Men men, det går ju det med.

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin