Kvällens ''haha''

Jag måste nämna en kul sak med kvällen! Glömde ju det i förra inlägget och såg inte hur jag skulle få in det på ett snyggt sätt, på rätt ställe.. Så den roliga saken som hände får ett eget inlägg.

Det var så att när jag gick runt och frågade vad folk hette under kvällen så stannade jag vid ett bord där jag kände igen/kände alla förutom en tjej, så bad henne skriva sitt namn på min lapp.. Sen ville Joppe skriva på min lapp, men jag sa ''men dig känner jag ju'' men han ville ändå skriva på min lapp, så han skrev upp sitt, Joels och Valles nummer på lappens baksida! Haha! Så jag fick ihop, inte bara 30 namn, utan även tre mobilnummer! :)
Jag gick och frågade Lotta under kvällen, innan hon tog upp mig på scen såklart, om mobilnummer gav extrapoäng ;) men det fick jag inget svar på, men sen när hon stod på scen så sa hon något i stil med ''ja, vi har ju haft en tävling ikväll.. och jag undrar vem som har fått ihop flest namn'' och då började Sara och Ellinor? peka på mig.. Så då säger Lotta ''jaha, Lovisa? Hur många namn har du fått ihop då?'', så jag började räkna och sa 30 namn, och så tillägger någon (minns inte vem) att jag även hade fått tre mobilnummer, och vips så förklarades jag som vinnare. Hade någon kollat innan om det var någon annan som hade försökt samla namn..? Fast jag såg inte många som sprang runt så som jag och ''raggade'' namn vid alla bord. Men det lönade sig ju, riktigt god choklad! ;)

NU ska jag sova. Jag lyckas alltid skriva mer än jag har tänkt mig..

Postat av: hanna

fin blogg!

2009-01-24 @ 00:48:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: hanna

tack snyggo ! :D

2009-01-24 @ 00:50:50
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: elin

Nej inte alls :) hade dock ont efteråt på kvällen, trodde jag skulle ha ont flera dagar efteråt men hade bara ont samma kväll som jag tog :) det gör inte ont eftersom tungan är delad i två muskler, man har bara kött där i mitten :)

2009-01-24 @ 00:51:07
URL: http://esahlen.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin