Sanndrömmar?

Nu när jag varit borta, i Göteborg, under helgen så har jag inte drömt någon mardröm.. Jag har istället börjat drömma sanndrömmar? Eller, det kan jag ju inte veta, det tror jag inte.. Min hjärna blandar ju allt möjligt just nu. Kände igen en kille i min dröm - han var den 20årige som Sarah Jessica Parker strulade med i ett av veckans avsnitt av SATC! Det var rena kalabaliken i min dröm, men ändå ingen mardröm! - Jag var inlåst i ett hus, jag var på semester och jag fick hjälp av en femårig liten kille att ta mig ut, men jag tog mig ut typ fem gånger - så alltså blev jag fångad igen. I alla fall - i slutet av drömmen, precis innan jag vaknar så skriver SATC-killen sitt mobilnummer på min arm och jag minns numret! Och så kom jag på i samma veva i morses att jag en annan dag för någon vecka sen drömde ett telefonnummer, så nu sitter jag på eniro och ska kolla upp dessa nummer..

Okej, det första som jag drömde för någon vecka sen går till en bowlinghall i Töreboda, haha! Och det andra numret.. Ja, jag har bara nio siffror - sista siffran fattas! Han hann aldrig skriva den i drömmen - så typiskt..
Jag hörde på radio någon gång förra året om en kille som drömt ett nummer och så hade han tagit kontakt med personen som hade det numret - och nu är dom gifta! Hur coolt är inte det?!
Men jag räknar inte med att jag ska få någon som helst kontakt eller något förhållande med personen vars nummer jag drömde om - men det känns ändå ganska coolt att jag har drömt om nummer som finns. Och jag minns inte att jag någon gång har kollat upp vad Törebodas bowlinghall har för nummer!

Har ni drömt sanndrömmar någon gång? Känner ni igen er?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin