Sista lovdagen

Hej hej hej!

Åh, vilken dag det blev - sista lediga dagen innan allt drar igång igen och blir som vanligt.
Jag började dagen med frukost, film och ett långt härligt bad på det. Sen när jag var klar var jag ute i säkert två timmar och letade efter min stulna cykel. Har dock ej hittat den, men jag vet att den finns någonstans.
Den försvann för ungefär en månad sen, i början av december och sen dess har jag ej sett den.. Men mamma och syrrorna fick syn på min cykel när de skulle ta bussen till Falköping, så de ringde polisen men när polisen kom till platsen och skulle ta den med sig så hade såklart min cykels nya ägare cyklat iväg på den. Åh, jag blev så arg när jag fick höra det! Så typiskt! Men så idag så åkte jag ut och letade runt i områden i närheten, mest vid lägenheter och busshållplatser. Jag ger inte upp förrän jag har cykeln. Fast just nu ser jag hellre cykeln i ån för då vet jag var jag har den, än i händerna på någon snåljåp som inte har råd eller orkar skaffa sig en egen! Skäms på ALLA som snor och förstör andras ägodelar! Kan man inte bara få ha sitt ifred?!

Jaja, nog om det. Åkte och köpte godis efter min långa tur ute på jakt efter cykeln och då hade jag i alla fall lite tur.. Det var godis för 39kr/kg! Wieho! Fick mycket godis för knappt inga pengar, och efter det åkte jag hem och såg klart på en film jag började på igår kväll. Jag tror inte ni blir förvånade om jag säger att jag har sett på Harry Potter fem va? :) Haha! Men den är ju så bra!

Nu har jag rensat min garderob, igen.. Det är ganska ofta jag gör det nu mera, men det behövdes! Hittade några plagg som ska gå till second hand, några som Tove ska få prova nästa gång hon kommer hem och så fick Jorunn några plagg hon med. :)
Jag ska prova klart jeanshögen och se ifall några ska iväg till second hand eller ifall jag kan ha alla, sen ska jag spela spel och dricka te och mysa med Jorunn! :)

Och just det, morfar har skickat ännu fler festbilder så lägger upp några till lite senare!

Postat av: LIFE BY Marielle

Har redan börjat skolan, idag höhö :p dudå? hur blir din helg? :)

2009-01-07 @ 15:34:33
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin