Störande!

Jag hade beställt lite saker från H&M. Ett par tygskor och en sportbh bland annat, och nu har mitt paket av någon anledning kommit till utdelningsställe och sen skickats tillbaka direkt.. Så nu måste jag börja om från början och beställa om! Surt! Och jag tror bestämt sportbh:n var på rea, så finns den inte vill jag ha ersättning av något slag av H&M, för jag beställde ju varan och den fanns för mig! Tänk om den liksom inte finns nu, för att någon annan har beställt en sån och får MIN sportbh?!.. Nej, håll tummarna för att jag får mina beställda grejer nästa gång, andra gången gilt? Jag ska i alla fall beställa hem grejerna på nytt nu.

Postat av: jeanny

sv. hehe tack så mkt ;D

just nu har jag inte uppdaterat nånting för har inte orkat idag, men bilder har jag tagit ;D





allt bra med dig annars ?

2009-01-27 @ 22:13:41
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: Jag håller med dig om passen! De känns roligare och gladare att gå på ett pass än att ta en runda i en crosstrainer.. Jag beställde också från H&M för ett tag sedan och då krånglade de med pengar! De blev missförstånd så jag bad att få tillbaka mina pengar. Nej, istället får jag ett tillgodokort på H&M's hemsida! Inte i affär utan på hemsidan som krånglade! Bara för att de har bra kläder så ska man inte ta för givet att de är bra!

:)

2009-01-27 @ 22:14:29
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/
Postat av: therese

det är så typiskt H&M...

brukar du handla på postorder?

2009-01-27 @ 22:36:38
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin