Super-duper-kväll

Jag är hemma från en trevlig ungdomsträffskväll! :) Det var god paj, många härliga skratt, bra prat och sång! :) Jag kunde inte haft en bättre kväll!
Nu är jag hemma och jag är riktigt trött. Har smakat på en av mammas brownies som hon bakade förut idag och dom var smaskens.. Och på tal om choklad så vann jag tre chokladkakor med fairtrade-anton berg-choklad idag. På allas stolar under kvällen så satt det post-it-lappar, och på dom skulle man skriva upp namn på folk man aldrig träffat förut.. Så man skulle alltså gå runt i lokalen och fråga vad folk hette som man aldrig träffat förut och jag vet inte hur många som gick in för tävlingen, men jag fick i alla fall ihop 30 namn och jag gick igenom kanske hälften av de jag ej kände igen - OCH JAG VANN! :) Så fick gå upp på den lilla scenen och Lotta presenterade mig för alla som ''detta är Lovisa, och hon är en social tjej'', haha! :) Men det var kul, och så vann jag tre chokladkakor då! En tog slut under kvällen, en har Tove och Ia fått att dela på och den tredje ska mamma och Jorunn få dela på imorgon.. Jag har fått i mig nog av godis ikväll. Simon var godissugen under kvällen, så han köpte världens påse som han sen bjöd på.. Och så helt plötsligt är Simon inte där - då hade han åkt hem, så jag, Joel och en kille till passade på att smaka lite extra.. Men nu gör magen ont, så jag ska sova bort det onda.
Imorgon ska jag fika med Frida och Sonia, det ska bli riktigt kul! :)

Så, nu ska jag sova, för jag är trött.
Jag hade tur att jag fick skjuts hem ikväll i alla fall, av Ellinors? pappa. Jag tror hon hette Ellinor i alla fall. Vi lär hur som helst ses nästa fredag, så då ska jag fråga vad hon heter - pinsamt att jag inte minns det! Men det var som sagt många jag frågade vad de hette idag.. :) Haha!

Hoppas ni har haft en bra fredagkväll! Ha en bra lördag också, så hörs vi imorgon efter jag har varit och fikat! :)

Postat av: angelica

de tär supersmidigtohc nu har jag lagt upp en lång lista i bloggen också på mina favoriter =)

2009-01-24 @ 00:35:55
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin