Svart snö över halva mig!

Jag kom precis hem och ska snart ta mig an frågorna från frågestunden, men först måste jag uppdatera lite kort om dagen. Eller rättare sagt - om när jag gick hem idag. Jag blev så himla arg, och jag hade bara gått en 50 meter kanske, så kör en bil in nära mig så det stänker svart snö över hela benen och jackan! Aaa! Blev så himla arg, och så kollar jag bak och ser att han/hon då är ute i rätt del av körfältet. Var det hans/hennes mening att stänka ner mig i smutssnön?!

Nej, jag ska inte älta - men om personen gjorde det med flit så var det lägre än LÅGT!

Åh, vad jag är trött! Ser fram emot att få laga lite mat efter frågestunden. Ska nog göra wok med quornfärs, och tacokryddor! :) Hur gott låter inte det?

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni inte har blivit nedstänkta av elaka bilister..

Postat av: Emma

Nae fy fan va irriterande! När ja kö tänker ja på de som går så ja inte kör för nära o e de mkt saktar ja ner så de inte skvätter. Du vet att du hade kunnat ta regskyltnr o anmät de så de bli skyldiga att betala kemtvätt.P

2009-01-19 @ 17:16:22
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: victoria

jaha okej :)

nej typ.. jag ska se klart på oscarsgalan sen blir det sova :)

2009-01-19 @ 21:22:25
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

vad elakt :O :O om det var med mening, och annars också. Man kan ju stanna och säga förlåt eller nått iaf!



svar: okej, härligt! jo jag hade också en bra helg ^^,

2009-01-19 @ 21:50:32
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: therese

ne fy va taskigt!

om det var jag som skulle blivit ner skvätt skulle jag blivit så förbanat arg, dessutom är det faktiskt förarens plikt att se till att inte skvätta ner någon och om man gör det av misstag måste man stanna och be om ursäkt!



hade du det bra i helgen?

2009-01-20 @ 15:23:24
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin