''Vi åker ju åt fel håll!''

Förresten - godmorgon!

Sitter ungefär två mil utanför Göteborg, har ätit frukost och är inne på min andra kopp kaffe. Pappa ska snart hämta upp syrran och sen blir det väl lunch, så ska snart duscha och göra mig i ordning. Men det hinner jag nog då han är iväg och hämtar upp Jorunn.

Gårdagen blev riktigt spännande.. Träffade Frida på resecentrum i Skövde, så vi bestämde att ta samma tåg - hon skulle till Falköping så hon kunde åka med mitt tåg. Då vi satte oss på tåget, och det började åka, märkte vi att tåget gick åt FEL HÅLL! Vi var på väg mot Stockholm - galet fel med andra ord! Men så fort konduktören gick förbi oss så frågade vi vad vi skulle göra och hon sa att smartast var nog att hoppa av på nästa station, Töreboda, och ta tåget därifrån till Göteborg. Och vi hade tur - tåget till Göteborg var åtta minuter sent - annars hade vi missat det! Väl på tåget andades jag ut. Hade inte Frida varit med hade jag nog fått panik.. Men nu slapp jag ju det. :) Vi pratade och hade kul hela resan till Falköping - därifrån åkte jag resten av resan själv.
Väl i Göteborg mötte pappa mig och vi åkte hem, åt en god kvällsmat och jag fick min firar-semla till efterrätt, sen såg vi Harry Potter 3 och början på Gudarna måste vara tokiga, sen var klockan halv ett - sömn, ja tack!

Jag som kollade igenom packningen flera gånger igår glömde ändå en av de viktigaste sakerna - min kamera! Den låg på laddning och den glömde jag totalt när jag skulle åka, men som tur är så får jag låna Kristers kamera så efter helgen någon gång får jag bilderna skickade till mig - då ska ni få se vad jag har gjort i helgen!

Dagens plan för eftermiddagen kommer nog ge många fina fotostunder, men vad vi ska göra - det får ni veta när vi är tillbaka! ;) Nyfikna?

Nu ska jag dricka ur kaffet och in i duschen!
Ha en bra dag!
Postat av: Anonym

ha en fin lördag söti!

2009-01-17 @ 10:53:38
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Debbie

Oj, jisses vilket äventyr du fick där! Haha :D

2009-01-17 @ 13:29:14
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha ja gud, det var verkligen galet fel håll, men tur att vi hade varandra! Det är alltid lika kul att träffa på en lovisa :D <3

2009-01-17 @ 14:04:29
Postat av: LIFE BY Marielle

Jag vet! Det är riktigt dåligt,men jag beställde iaf linsvätska och behållaren så hoppas det blir bra nu. Ha en rolig helg nu:)

2009-01-17 @ 15:47:37
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter kalas :D

Hoppas du får en toppen helg i Gbg :)

2009-01-17 @ 16:09:09
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

ojoj, sätta sig på fel tåg är nog mardrömmen, skönt tat du hade någon med dig och att det gick bra! :D



svar: eller hur, springa ca 1 timme och träna i 2, helt galet :O



tack tack! (: Det var självklart att du skulle få en utmärkelse! :D



2009-01-17 @ 16:12:04
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin