Bilder på g

Lägger snart in både mina och pappas bilder lite huller om buller i några inlägg i del 1, del 2 osv. Blir även lite bilder från pappa och Kristers nya boende sen några månader tillbaka :)

Efter bilderna ska jag flytta allt jag har på den här datorn till en annan, ska byta. Mormor och morfar ska ta hand om den jag sitter vid nu, sen ska antagligen min ena morbror ha den. Egentligen skulle mormor och morfar ta den andra som jag ska byta till, men det är ljudkort osv i den och det som jag har i den här datorn fungerar inte längre, så jag ska byta och greja, installera om osv. Kommer ta sin lilla tid, får se om jag behöver ringa på Dennis eller om jag klarar det själv :) Så då vet ni vad jag pysslar med idag!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin