Dubbelt upp i vänner

Sov hos Dennis igår sen i alla fall. Var helt slut efter vår lilla joggingrunda, har inte tränat min kondis på över två månader så det kändes! Men skönt att vara igång igen! :) Och Dennis fick hjälpa mig med några stretchövningar så snart har jag nog tillbaka min vighet jag hade innan :) Ska inte sträva efter så mycket mer när jag väl kan det jag kunde innan, men jag vill gärna bli vig igen :)
Började på en film igår kväll, vet inte vad den hette, var lite knepig men ändå inte dålig men vi båda var trötta så orkade inte ge den en chans då den började segt, så vi la oss istället.
I morses gick jag upp tidigt med Dennis som skulle jobba, fick skjuts hem.. Sen dess har jag varit vaken och vi gick upp vid 5..! Så jag är ganska trött, men fortfarande i vaket tillstånd.

Lite ändrade planer - ska träffa Petra OCH Veronica efter lunch istället för bara Petra. Dubbelt upp med vänner blir dubbelt så kul?!

Bloggar ikväll igen :)

Postat av: Angelina

ja det är underbbart ;)

2009-07-09 @ 12:30:25
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Tobias

Thanks :) kul att du tycker det!

2009-07-09 @ 13:47:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin