Halmstad

Sitter i Halmstad just nu, hos Helga. Skönt med lite internet, haha! Hon och några till är och badar just nu. Vi har grillat och druckit vin och det känns må jag säga, ett glas rosévin och det brukar jag inte känna av så mycket men där ser man vad solen kan göra med en, och lite vin såklart. Känns som tre glas.. Jag ska gå och dricka vatten nu, sen får vi se vad kvällen mer bjuder på. Men tro inte att jag mår dåligt för det gör jag inte, det bara KÄNNS om ni förstår hur jag menar ;)

Ha en bra kväll, en bra helg! Hoppas på internet hemma efter helgen. Dom höll på och ändrade något, så det skulle vara klart efter helgen.. Håll tummarna hörrni!
Postat av: Sandra

Åhh undrbara Halmstad :) Var där för nån vecka sen, såå fint.



svar: Ja superfin verkligen.

2009-07-05 @ 10:54:19
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

nämen då är du i min hemstad! Hoppas du har en trevlig kväll! kram

2009-07-05 @ 20:26:15
URL: http://primms.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin